Hoppas !

Jaa, det är så härligt här så jag har ingen lust alls att åka hem, det är så bekymmerslöst här...
Hursomhelst har det varit supersoligt idag och jag har skaffat mej en snygging till googlesbränna, höhö.
Fint väder, men slask i backen tyvärr.
Dock har vi inte åkt så mycket, har mer kikat på bror som tävlade idag ! Duktig var han.
Eftersom att det inte blev Broken igår, av någon dum anledning, så ska jag föröka tjata på mina föräldrar att få gå dit idag ! Önska mej lycka till.
Nu ska jag göra mej iordning klart och sen bär det av,

/ Hejdåååå / Anna 

Kommentarer
Postat av: janina

sv: det kommer bli toppen :D

2009-03-22 @ 13:24:08
URL: http://dennajanina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Brandos.se
Sök enkelt bland tiotusentals
jobbannonser hos Workey:

VAD

titel, nyckelord eller företag

VAR