Knecktikens Hus

Japp, iallafall om min bror får tala, haha. Dock för några år sedan såklart ;)
Där var vi idag och roade oss, jag tror min och Janinas favorit blev hockeyspelet, ni som besökt teknikens hus hajjar vad jag snackar om !
Sen for vi in till stan, Felicias Ante with a friend åt lunch med oss, sen såg vi en dansshow som jag tyckte var superfrän, vilket mina vänner inte höll med om ! Höhö.
Sen for jag till min älskling, och vi har damsugit, tagit världens mysigaste tupplur i typ en timme på dagen, bakat kladdkaka och gjort smoothie med en himla massa frukt i. Supermyskväll ^^ 
Nu tänkte jag hoppa ner i sängen, men innan det lägger jag in en bild från dagen som jag råkade låna av en viss cool person, sowry !


g'natt !

/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Brandos.se
Sök enkelt bland tiotusentals
jobbannonser hos Workey:

VAD

titel, nyckelord eller företag

VAR