Let's Dance

Grattis till Magnus och Annika som då vann årets "Let's Dance", dom var värdiga vinnare och jag hejjade nog lite mer på dom än på Laila och Tobias måste jag erkänna ;) Haha, nog för att jag ville ha Morgan i final, men resten av svenska folket  verkade inte hålla med mej riktigt ! Dessutom var juh Mojje min stora favorit, eftersom att jag alltid älskat honom i barnprogrammet "Nicke och Mojje", men han gick juh och fick sej en hjärtattack, vilket var hemskt tråkigt ;/
Hur som helst, jag har bara myyyst på hemma ikväll.
Men just nu vill jag bara få sova, vakna och träffa min älskling ! Jag längtar så tills jag får pussa på honom imorgon :)




Glada vinnare

Godnatt då ! / Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Brandos.se
Sök enkelt bland tiotusentals
jobbannonser hos Workey:

VAD

titel, nyckelord eller företag

VAR