Uppdatering på gång

Imorgon kommer ett inlägg med MASSVIS med bilder, det kan jag lova. Fullt upp annars, ingen rast och ro här inte. Varken för tankar, känslor eller annat som skola, dans och framförallt sömn. Det är så mycket av allt det nyss nämnda att inget av det riktigt blir ordentligt gjort, inget blir till hundra som jag vill. Allt som händer i mitt liv är bara för mycket just nu, jag vill kunna slappna av. Slappna av och bara må gott. Vilket jag alldeles strax kommer att kunna göra. Tänka, känna och få må bra igen. Tack för det.



Missplaced.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Brandos.se
Sök enkelt bland tiotusentals
jobbannonser hos Workey:

VAD

titel, nyckelord eller företag

VAR