Fy. Jävla. Fan.

Man mår väl som man förtjänar såhär dagen efter. Men värt var det, för KUL hade vi !! Tack för igår allesammans ! Har verkligen inte gjort ett knyst idag, sovit fram och tillbaka till två efter att jag kom hem efter fem inatt, och sen har jag och mitt hjärta ätit, och ätit, och sett tv samt druckit te och ätit lite mer. Jag har nyss ÄTIT middag, sushi minsann ! Det var extremt gott och lagom med illamåendet kvar i kroppen.
Satsar på en tidig kväll för att få må bättre imorgon då jag ska hem till Henke för att spendera kvällen och natten där. Han har tydligen hittat på något spännande åt oss men vill inte dela med sej av vad den skiten, han vet hur sjukt nyfiken jag är. Tell you more when I know !

Ha en superskön sista kväll på allhelgona helgen allihopa !






Kommentarer
Postat av: henke

hihihi myssss ! :D

2011-11-07 @ 00:22:58
Postat av: Izabella

Ser mycket gott ut :)

2011-11-07 @ 08:41:08
URL: http://izzabellas.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh så gott.. Får man se några bilder på din utklädnad senare?

2011-11-07 @ 11:48:28
Postat av: Emma Sandberg

sv: tack så mycket =) älskar din header med måste jag säga =)

Krami

2011-11-07 @ 12:18:34
URL: http://priska.blogg.se/
Postat av: Anna

Svar till Anna: Ja självklart ! Kommer upp lite senare : )

2011-11-07 @ 12:48:23
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Brandos.se
Sök enkelt bland tiotusentals
jobbannonser hos Workey:

VAD

titel, nyckelord eller företag

VAR