Home sweet home

Jaa, då har man varit hemma i en dag !
Jag har tagit mej en titt på monki, och lagt undan litegrann (A)
Annars var dansen i plugget askul idag, men det som toppade var att jag fick se min älskling <3
Vi har haft lite problem på senaste, men jag tror att vi löste det genom att bara se på varandra... :) Det kändes skönt.
Vi har bara myst på och ätit godis, det är så skönt att bara göra ingenting med den man är kär i, speciellt med den jag är kär i ! :D



Nu ska vi fortsätta mysa innan vi måste säga hejdå,
Ha en bra kväll ! / Anna

Kommentarer
Postat av: Chrille

Åh, det var så skönt att få träffa dig igen :) Jag hade saknat dig så mycket när du varit borta! ♥

2009-03-24 @ 23:54:33
URL: http://chrstffr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Brandos.se
Sök enkelt bland tiotusentals
jobbannonser hos Workey:

VAD

titel, nyckelord eller företag

VAR