roundround

Då var det dags att kojjsa för dagen ! Jag har hunnit med mycket, steg som sagt upp typ åtta, smet och väckte älskling, for till stugan och mös med mammsen pappsen och chrillen, for med världens snyggaste man och åt på waldorf, asgott ;) 
Jaa, sen for vi hem till han och släckte ner, sen busade vi lite, höhö senare somnade vi ett tag :) superskönt ! När vi vaknade tvingade vi oss upp och blev pigga på tårta :) Sen följde älskling mej hem och vi aktade oss för den galna älgen som springer runt på lingonstigen vid Chrilles port hela tiden :O



HJELP.





Hoppas ni haft en underbar söndag ! Det har då jag iallafall.

Natti / Anna 











<3 C.J

Kommentarer
Postat av: Chrille

Jag klarade mig ifrån älgen på väg hem från dig!! :D <3

2009-03-29 @ 04:19:35
URL: http://chrstffr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Brandos.se
Sök enkelt bland tiotusentals
jobbannonser hos Workey:

VAD

titel, nyckelord eller företag

VAR