The thoughts, the questions...



...The past. That's what still hurts.



Ni får ursäkta min usla uppdatering, men jag har haft fullt upp. Fullt upp med livet, egentligen, och ingenting annat. Livet och allt som kommer med det.
Jag är iallafall hyfsat glad just nu och lyckas bättre och bättre med att se klart på saker och ting. Jag försöker också att se det positiva i saker som händer, och ta det som kommer med det på bästa sätt. Det här lovet har jag lärt mej så mycket, och det enbart saker om mej själv och hur jag måste sluta försöka gömma undan mina egna känslor och funderingar. Att sluta behandla dom som luft, som ingenting. 
Ett bra tips till alla som tänker för mycket på tider som varit, alla som tänker för mycket överhuvudtaget. Se det ljusa runtomkring och ta till mod att göra det bästa och rätta av saker och ting, det du själv vill och känner att du måste. Undra, fråga, ställ till svars, fråga igen. Men framförallt, förklara och erkänn. Gör detta tills det känns som om din sak kommit fram, tills det känns rättvist och bättre inombords. 
Mycket smärta kommer från att bara gå och låtsas som att saker är på ett annat sätt än dom egentligen är. Att allt är okej, trots att sanningen är en annan.

Do it big, do it your own way. Do what makes you feel good, do things that will make you feel proud over yourself later on. Always.



Kommentarer
Postat av: Madde

Jag har samma problem som dig, jag tänker för mycket på allt. Ibland känner man att det är fel på en själv, men det är ju orsakat av någon annan. I mitt fall min pojkvän. Jag försöker att strunta i allt han tidigare gjort och delvis fortfarande "gör". Ska inte gå in på detaljer såhär. Men tror inte jag kan detta mer. Det äter ju liksom upp mig innifrån. Det var en slump att jag kom in på din blogg och tur var väl det. Jag ska ta tag i mitt problem som du gjort med ditt vad det än handlade om. Tack!

2011-04-26 @ 01:44:51
Postat av: evelina carlson

s: åh, tack så mycket sötnos!

2011-04-26 @ 12:29:41
URL: http://evelinacarlson.devote.se
Postat av: Anonym

Gud vilken inspirerande text. Fint skrivet, lagomt utlämnande!

2011-04-26 @ 18:06:39
Postat av: Camilla

Sv: Okej va trist, jag letade efter den när jag var ute i onsdags också, men inga spår, dock så var den med i senaste Sofis mode i både vitt och svart, så det borde ju komma typ snart? :)



Hoppas att du har haft en fin dag!

2011-04-26 @ 18:29:02
URL: http://millieb.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Brandos.se
Sök enkelt bland tiotusentals
jobbannonser hos Workey:

VAD

titel, nyckelord eller företag

VAR